Ramona Richițeanu

Te invata
Din 1997 este CEO al Junior Achievement România, organizație non-profit care, în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale şi cu sprijinul financiar al comunităţii de afaceri, pune gratuit la dispoziţia şcolilor şi universităţilor programe de tip learning by doing pentru învățământul primar, gimnazial, liceal și universitar, adăugând cursurilor curente module practice care susțin dezvoltarea competențelor necesare tinerilor în profesie şi în viaţă.

Fă cunoştinţă cu mentorii noştri:

20

lectii

Lorem ipsum dolor

100%

material exclusiv

Inscrie-te pentru a deveni unul din cei 50 de participanti cu acces all inclusive la lectiile si materialele programei de mentorat Scoala 9.


Lector universitar la Academia de Studii Economice din București, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, doctor în Științe ale Educației, cu o experiență de peste 10 ani în educație/ formare: proiecte şi programe educative naționale (Perfecționarea cadrelor didactice, din învățământul liceal, care predau discipline economice),  internaționale sau în cadrul unor ONG-uri (Centrul Român pentru Educație Economică, Educația 2000+), consiliere individuală şi consiliere de grup (elevi, studenți și familiile acestora, cadre didactice, șomeri), 10 ani de experienţă la catedră în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic al Academiei de Studii Economice din Bucureşti (titular de curs pentru disciplinele Teoria și metodologia curriculumului, Teoria și metodologia instruirii, Teoria și metodologia evaluării, Consiliere și orientare) și 6 ani ca formator al Institutului Național al Magistraturii (Dezvoltare Personală și Comunicare, șef de departament). 

A publicat numeroase articole, studii de specialitate şi cărţi în domeniu, manifestând interes pentru zona dezvoltărilor din spațiul e-learning  și blended learning.

 

Cred cu tărie in posibilitatea și necesitatea omului de a fi educat. Sunt convinsă că schimbarea pozitivă nu poate porni decât de la cadre didactice bine pregătite, care cultivă curiozitatea înnăscută a copilului/ elevului și o direcționează spre valori și obiective bine stabilite, dar într-o formă actuală sau chiar care să previzioneze modificările aduse de tehnologiile informatice și de comunicare. Cadrul didactic nu poate fi abandonat în procesul învățării însă, el trebuie să-și actualizeze rolul și mijloacele.

Planul de lectie:


Utilizăm cookie-uri și alte tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru a-ți oferi conținut personalizat după interese și preferințe, precum și pentru activitatea noastră de publicitate online. Detalii despre despre cookie-uri și gestionarea lor in Politica de Cookies
Accept toate cookie-urile