Ștefania Popp

Te invata Nume Disciplina
Din 1997 este CEO al Junior Achievement România, organizație non-profit care, în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale şi cu sprijinul financiar al comunităţii de afaceri, pune gratuit la dispoziţia şcolilor şi universităţilor programe de tip learning by doing pentru învățământul primar, gimnazial, liceal și universitar, adăugând cursurilor curente module practice care susțin dezvoltarea competențelor necesare tinerilor în profesie şi în viaţă.

Fă cunoştinţă cu mentorii noştri:

20

lectii

Lorem ipsum dolor

100%

material exclusiv

Inscrie-te pentru a deveni unul din cei 50 de participanti cu acces all inclusive la lectiile si materialele programei de mentorat Scoala 9.


Din 1997 este CEO al Junior Achievement România, organizație non-profit care, în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale şi cu sprijinul financiar al comunităţii de afaceri, pune gratuit la dispoziţia şcolilor şi universităţilor programe de tip learning by doing pentru învățământul primar, gimnazial, liceal și universitar, adăugând cursurilor curente module practice care susțin dezvoltarea competențelor necesare tinerilor în profesie şi în viaţă.

În perioada 2006 – 2009 a deținut poziția de Director de Programe Internaţionale pentru Junior Achievement Worldwide, USA  și Director Dezvoltare Programe pentru Junior Achievement Europe. 

A absolvit în 1980 Universitatea Bucureşti cu un Master în Fizică Nucleară și, până în 1989, a ocupat poziția de cercetător la Institutul de Reactori Nucleari București. După 1990 a participat la programe post universitare în Marketing şi Relaţii Internaționale și Management educațional și a urmat un Executive Program la Harvard Kennedy School. 

De ce un program nou pentru profesori? Pentru că, dupa 20 de ani de lucru cu profesori, elevi, școli în programele JA, am simțit nevoia adunării experienței tuturor celor care au făcut pași vizbili în locuri în care părea că nu se întâmplă nimic, într-un program nou, sintetic, modern, pentru toți profesorii. Programul Teaching by Doing este un colaj progresist de experiențe și practici internaționale ale celor care au schimbat în bine oameni și școli. Îl aducem acum  în fața celor care vor să schimbe. 

În perioada 2006 – 2009 a deținut poziția de Director de Programe Internaţionale pentru Junior Achievement Worldwide, USA  și Director Dezvoltare Programe pentru Junior Achievement Europe. 

A absolvit în 1980 Universitatea Bucureşti cu un Master în Fizică Nucleară și, până în 1989, a ocupat poziția de cercetător la Institutul de Reactori Nucleari București. După 1990 a participat la programe post universitare în Marketing şi Relaţii Internaționale și Management educațional și a urmat un Executive Program la Harvard Kennedy School. 

Fără a avea pretenția de a inventa, programul aduce experiențe și invenții didactice care au schimbat o lume conservatoare, poate, și au aduc elevii aproape de bucuria de a învăța, afla, interacționa, crea, face. Și mai ales aduce împreună oameni, traineri, tutori, profesori, care vor să schimbe și știu că progresul înseamnă educație de calitate făcută de oameni de calitate.

Planul de lectie:


1. titlu curs2

descriere curs2 

Utilizăm cookie-uri și alte tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru a-ți oferi conținut personalizat după interese și preferințe, precum și pentru activitatea noastră de publicitate online. Detalii despre despre cookie-uri și gestionarea lor in Politica de Cookies
Accept toate cookie-urile