Decupează, deconstruiește, construiește, reconstruiește, lipește, scanează și vrea să devină meșteră Taebo(bo).
Cosmin Olteanu a terminat Facultatea de Teologie Romano-Catolică. Dar nu e așa cum ți-ai închipui că e un student la teologie. Dimpotrivă. Susține despre el că e păgân - crede în mai mulți zei, de altfel conduce un ONG care promovează păgânismul. Și e gay. Acest contrast l-a costat la susținerea lucrării de licență, după cum a povestit pentru Școala 9 și de asta a început un demers prin care a vrut să se facă auzit: anul trecut a fost și singurul student care a candidat la funcția de rector al Universității din București (UB).
Astăzi atât educația, cât și distracția copiilor este online. Învață și se întâlnesc cu colegii pe Google Classroom, primesc temele pe Whatsapp, apoi își dau întâlnire pe Tik-Tok, Instagram, Snapchat, Facebook. Diana Graber, profesoară specializată în educație digitală și scriitoare, explică într-un interviu pentru Școala 9 cum ar trebui să menținem un echilibru între offline-ul și online-ul din viața copiilor.
Cum dăruim? Ce dăruim? Cum primim ceea ce ni se dăruiește?
E o abilitate de viață, nu? Este o competență, în fond. Dacă ar fi să subordonăm răspunsurile la aceste întrebări uneia dintre competențele-cheie formulate în 2018 de Consiliul Uniunii Europene, aceasta ar fi competența personală, socială și de a învăța să înveți, mai exact prima parte a ei.