În 2013, NAPCAN (Asociația Națională pentru Prevenirea Abuzului și Neglijării Copilului din Australia) a lansat o campanie intitulată: „Children See, Children Do”, în traducere „Copiii văd, copiii fac”. Spotul campaniei durează 90 de secunde și prezintă copii care îi urmează sau îi însoțesc pe adulți, mimându-le comportamentul, preluându-le obiceiurile, mesajele, tonul vocii.
ALT-Școala. Când se gândește la meseriile viitorului, Rareș Bișag este convins că vor avea legătură mai ales cu spațiul. Așa că îi pregătește din timp pe elevi și studenți în sensul ăsta: să știe din ce e alcătuit un satelit și chiar să construiască unul. A gândit, alături de colegii săi din organizația Romanian Space Initiative, o platformă educațională pentru copii, care vor putea învăța aceste noțiuni folosind realitatea augmentată. Proiectul SpacedIN a ajuns în finala competiției Innovators for Children organizată de Impact Hub București, în parteneriat cu BRD Groupe Societe Generale.
Înainte de a cere socoteală mai-marilor din Ministerul Educației, un drum pe la primărie nu ar strica. Până la urmă, primarul este un actor foarte important în finanțarea școlii, el dă banii pentru infrastructură școlară și cofinanțarea proiectelor europene. Antonia Pup, coordonator advocacy la Societatea Academică din România, face o analiză a măsurilor la îndemâna fiecărui primar căruia îi pasă de școală.