REZOLVAT prezintă rezolvări la probleme punctuale din mediul educațional, implementate la nivel de școală, comună, oraș, județ și până la nivel național.
Într-un interviu pentru Școala 9, jurnalista Emilia Șercan, totodată lector la Facultatea de Jurnalism a Universității din București, vorbește despre cum a ajuns România să promoveze o cultură a plagiatului, de unde izvorăște ea și de ce se perpetuează. Pornind de la cazul ministrului Cercetării Florin Roman, care și-a plagiat lucrarea de disertație, jurnalista atrage atenția asupra faptului că responsabilitatea corectitudinii unei teze nu cade doar pe umerii autorului, ci și pe ai profesorului coordonator.
Fizicianul Cristian Presură spune, într-un interviu pentru Școala 9, că tinerii români pierduți pe care i-a întâlnit în Olanda, veniți să facă munci precare, sunt rezultatul slabei educații primite de la școală și din familie. Totodată, acesta povestește cum propriii copii l-au criticat pentru că, deși le-a vorbit despre știință, filosofie și istorie, nu i-a învățat ceva important pentru viața cotidiană, un subiect abordat adesea în familiile olandeze: cum să facă bani.
Autoritățile berlineze cheamă toți elevii și profesorii la școală în ultimele săptămâni de activitate pentru dezvoltarea unității grupului din care fac parte, ceea ce pe unii nu-i încântă. * Premierul Boris Johnson a declarat că va suplimenta bugetul pentru orele de recuperare a materiilor post-pandemie, ca să-i împace pe profesorii revoltați de situație. * Prima universitate chineză din Uniunea Europeană se va deschide la Budapesta, dacă opozanții lui Viktor Orbán o vor permite. * Universitățile din Spania spun că studenții rețin mai ușor informațiile dacă învață cu sprijinul realității virtuale.