psihoterapeut

Carmen Buțerchi

Psiholog cu o experiență de șapte ani în psihoterapie de familie, cuplu și copil. Este formator și a lucrat și ca profesor în învățământul special.

Alte articole

Laborator

Valérie Cioloș-Villemin: adulți prezenți, copii prezenți

de Nicoleta Rădăcină, fotografii de Larisa Baltă

Ce rol joacă mindfulness-ul în înțelegerea emoțiilor și dezvoltarea mecanismelor de reziliență?

24.03.2019
Clasă

Înapoi la școală

de Georgiana Oprea, ilustrații de Iulia Ignat

La 21 de ani, Miki s-a întors la liceu după o pauză de cinci ani în care a născut un copil, a început să muncească și a devenit adult.

13.05.2019
Laborator

Doar cinci țări europene mai au examen de admitere la liceu. Cercetător în educație: „Este ca în jocul cu scaune, cei care nu prind un loc, pierd”

de Andreea Archip

Cercetătoarea în educație Andreea Eșanu face o analiză a practicii internaționale în ceea ce privește admiterea la liceu și arată de ce un examen în plus pe lângă cel de Evaluare Națională nu va duce la rezultatele sperate de Ministerul Educației. Potrivit surselor oficiale, posibilitatea ca toate liceele care au avut concurență cu un an înainte să organizeze examene de admitere ar  duce la o orientare mai bună a elevilor către specializările care li se potrivesc și ar  reduce fenomenul transferurilor. Dimpotrivă, specialista în educație susține că cel mai probabil această dublă selecție va duce la adâncirea diferențelor între școli, și-așa considerabilă: „Sistemele performante de educație care au eliminat această presiune a selecției sunt cele care au reușit să aducă cam toate școlile la niveluri foarte apropiate de performanță și calitate”. 

18.01.2023