Diana Certan

Diana Certan are peste 25 de ani de experiență în ONG-uri, cu expertiză în management, educație și servicii sociale. A atras peste 25 de milioane de euro pentru copiii vulnerabili din România și a coordonat echipe și programe de impact național. Este co-fondatoare și fostă președintă a Coaliției pentru Educație, decorată de Președintele României cu Ordinul Meritul pentru Promovarea Drepturilor Omului și Angajament Social și recunoscută de Ashoka drept unul dintre cei mai importanți inovatori sociali din România. Este speaker TED-Ed, membru în juriile unor competiții internaționale și în consiliile de conducere ale unor organizații de referință în inovație socială și educație.

Alte articole

Clasă

„Vă e frică uneori să mergeți pe holuri?” Întrebare pentru elevi, într-un proiect de prevenire a violenței

de Medeea Stan

200 de elevi din România și din Republica Moldova au învățat să se pună în papucii celorlalți, într-un proiect al ONG-ului Terre des hommes. Jocurile au fost principala metodă folosită pentru prevenirea oricărei forme de violență. „Au rămas în spate sau au ajuns în față bazat pe lucruri pe care nu au cum să le controleze: dacă există sau nu bani în casă, faptul că ești băiat sau fată, dacă ai mulți frați sau nu”, a explicat coordonatoarea proiectului.  

05.05.2023
Laborator

Mommy HAI, o aplicație-agregator pentru nevoile părinților

de Școala9

ALT-Școala. „Cum aleg grădinița pentru copilul meu?”, „restaurante child friendly” sau „spectacole pentru copii” sunt doar câteva dintre căutările zilnice în rolul de părinte. Mommy HAI (Has Amazing Ideas) îi ajută pe părinți să organizeze agenda copiilor lor: locații, activitǎți şi evenimente, magazine și furnizori de servicii, toate într-o singură aplicație gratuită. Ideea a ajuns în finala competiției Innovators for Children, realizată de Impact Hub București, în parteneriat cu BRD.

31.01.2025
Laborator

Vă amintiți marșul profesorilor de pe pasajul Basarab? (Op-ed)

de Ariana Dudună

Deseori vedem politicieni care transmit mesaje în spațiul public în zilele de absolvire, de examen, sau de început de an școlar. Totuși, câte din aceste mesaje sunt pur mediatice și câte sunt însoțite de politici publice și propuneri reale, care asigură un învățământ de calitate?

12.06.2024