
A absolvit Facultatea de Limbi Străine și a lucrat mulți ani în print. De curând și-a (re)descoperit pasiunea pentru predat – i se mai spune și „profa de germană”. Are copii și pisici.
În timpul liber traduce și scrie cărți.

Directoarea unei școli din București povestește care sunt cele mai importante lucruri pe care părinții ar trebui să le știe despre metoda alternativă de predare Montessori.
Agenția care acreditează școlile de stat și private a fost verificată anul trecut de Ministerul Educației, instituție în curtea căreia se află. Ministrul Educației Sorin Cîmpeanu semnala în august 2021 mai multe nereguli la Agenția Română pentru Asigurarea Calității în Învățământul Preuniversitar (ARACIP) și cerea mai multor instituții ale statului să facă anchete: Curții de Conturi, Agenției de Integritate și Parchetului de pe Lângă Judecătoria Sectorului 1. Școala 9 a solicitat informații despre stadiul verificărilor și a aflat că lucrurile nu stau foarte diferit de momentul în care acestea au fost cerute.
„Un asistent educațional nu îi va arăta unui elev doar un status care îi va rămâne toată viața, ci o cale de progres permanentă”, spune Veaceslav Caburgan, unul dintre specialiștii care au dezvoltat aplicația EdNeos. Proiectul intrat în finala competiției Innovators for Children, accelerator pentru start-up-urile din educație, urmărește evoluția elevilor. Mai mult, aplicația bazată pe inteligență artificială le trimite copiilor sarcini, în funcție de materia școlară pe care au nevoie s-o aprofundeze, iar aceștia lucrează cu informațiile până când chiar le înțeleg. Totul ca să mențină intact lanțul de cunoștințe, pentru că „sute de mii de copii au acest lanț fisurat și pentru 42% dintre ei, analfabeții funcțional, lanțul s-a rupt”.