Interesată de semiotică, de nevăzut, oameni, non-oameni, nonsens, coduri și sisteme.
Chris Connaughton nu spune povești. El le construiește ca pe-un spectacol de teatru din gesturi și mimică, din expresii vesele, triste, încruntate, uimite, din tonul și volumul vocii. Te duce de la „A fost odată ca niciodată…” până la finalul fericit, de parcă ai fost acolo, în mijlocul aventurii, de mână cu personajele, auzindu-l pe lup cum vorbește cu Scufița Roșie sau privind-o pe Rapunzel cum își lasă părul în jos, din turn. Chris Connaughton este actor și face educație prin teatru în grădinițe și la clasele primare. Am vorbit cu el despre cum storytelling-ul - sau arta de a povesti - îi ajută pe copii să învețe să comunice și le dezvoltă imaginația și vocabularul.
Începem în forță anul cu prima serie de plannere pentru Evaluarea Națională și continuăm, după limba și literatura română, cu un calendar pentru lunile ianuarie și februarie pentru matematică. Liliana Mitre Sirețchi, profesoară de matematică și cofondatoare a platformei educaționale SuperȘcoala, a pregătit explicații video pentru toate tipurile de exerciții de la primul subiect de pe foaia de examen.
Într-un oraș în care mulți părinți pleacă la muncă în străinătate, un proiect al unui ONG ajută copiii rămași acasă să se cunoască, să socializeze și să învețe.