În facultate am studiat Jurnalism, iar acum urmez un master în Management educaţional şi dezvoltare curriculară în cadrul Universităţii de Vest din Timişoara. Îmi place să citesc, să scriu şi să călătoresc.
Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Când au devenit prima dată părinți, în urmă cu mai puțin de doi ani, Maria și Robert Iacob, doi soți din Craiova, și-au dat seama că pot folosi tehnologia deopotrivă în avantajul copiilor și adulților, într-un context în care generațiile actuale de copii o consumă nativ. Au creat BeCOME, un joc online în care progresul personajelor depinde de rezolvarea unor puzzle-uri din viața reală, în diferite locații din oraș. Este un „medicament” practic pentru a crește motivația copiilor de a face lucruri și încrederea că sunt capabili, descrie Maria Iacob proiectul său și al soțului ei, care s-a aflat pe lista finaliștilor competiției „Innovators for children”, care susține start-up-urile din educație.
Plătesc statul și, mai ales, părinții.
Teea și-a dat seama că visul de a deveni balerină i se va împlini abia după ce a intrat la liceul de coregrafie. Nu știa, însă, la ce va fi nevoită să renunțe pentru asta.