A cochetat cu contabilitatea și cibernetica până să se oprească la fotografie de presă. Eli este neobosită în a surprinde viața în toate nuanțele sale, fiindcă „nicio artă nu poate egala viața”, crede ea.
REZOLVAT. Ani la rând, în predarea științelor, elevilor li s-au arătat legi descoperite de oameni care nu mai sunt pe lume, li s-au scris definiții pe tablă și li s-a propus seducător să le învețe pe de rost. Doar că metoda asta nu mai funcționează la noile generații. O alternativă este învățarea prin investigație pe care un ONG românesc a adus-o în clase în ultimii 14 ani.
România, la fel ca toate țările europene, trebuie să imunizeze, până în 2030, 90% dintre fetele de până la 15 ani împotriva virusului HPV. Medicii și asociațiile de profil spun că e greu să-i convingă pe părinți că ar trebui să-și vaccineze copiii: nu doar pe fete, ci și pe băieți. Dar continuă să încerce.
Corina Boțoroga, învățătoare Teach for Romania în comuna Căianu din Cluj, povestește despre metodele didactice pe care le folosește la clasă ca să-i ajute pe elevii ei să capete autonomie în învățare, să știe să se autoevalueze și să-și înțeleagă emoțiile. Învățătoarea a încropit și un Jurnal de școală pe rețelele sociale, unde publică activitățile sale cu elevii.