Profă de română. Crede în puterea literelor și că e nevoie de un sat întreg ca să crești un copil.
Școala 9 a stat de vorbă cu trei foști miniștri ai Educației, pe care i-a întrebat cum ar fi făcut ei, dacă ar fi fost în funcție în vremea pandemiei de coronavirus. Mircea Miclea susține că examenele ar trebui să fie cât mai apropiate de ceea ce știau elevii din anii anteriori, Andrei Marga afirmă că prin reducerea materiei de examen se slăbesc de fapt examenele, iar Sorin Cîmpeanu arată că examenele trebuie date în condiții de siguranță.
Prima temă din proiectul REZOLVAT by Școala9, abandonul școlar, a pornit la sfârșitul lunii iunie în căutare de soluții pentru ca toți copiii să meargă la școală. Asta în contextul în care România e pe primul loc în Uniunea Europeană la procentul elevilor care părăsesc școala. Am adunat toate articolele și podcasturile într-un kit pentru combaterea abandonului școlar, care îi poate ajuta pe profesori, directori de școală, dar și pe primari sau politicieni de la centru să gândească politici publice cunoscând realitățile din teren. O serie pentru noi toți să înțelegem situația actuală și ce soluții merg.
Inspectorii Ministerului Educației confirmă, după controlul realizat în ianuarie la Colegiul German „Goethe”, plângerea unui părinte care acuza că profesoara Laura Cristiana Gherman (Dejeu) face meditații cu elevii de la clasă la firma Deutschzentrum SRL la care este administratoră. Corpul de control a sesizat și Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 în acest caz, dar a cerut noi verificări și din partea inspectoratului școlar. În ultimii trei ani, firma acesteia a înregistrat un profit însumat de aproape 122.000 de lei (aproape 25.000 de euro). Publicația Școala 9 vă prezintă concluziile raportului corpului de control realizat la unul dintre cele mai râvnite licee din Capitală.