Editorial

Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT

Școala9

Manifest Redacția


Clasă
Laborator
Cancelarie
Manifest
REZOLVAT
Fotograf

Sebastian Tătaru

Încă învață despre fotografie. Un optimist, curios și constant cu dor de ducă.

„Lumea se schimbă și nu avem voie să stăm pe loc”

de Nicoleta Rădăcină, fotografii de Sebastian Tătaru

Pentru o învățătoare din Timișoara, cariera înseamnă să înveți continuu. Chiar și după 30 de ani la catedră.

28.01.2019

Un sat pentru o școală

De Anca Iosif, fotografii de Sebastian Tătaru

La o școală privată, creată de un grup de părinți din Timișoara, copiii și profesorii sunt parteneri egali în educație.

26.10.2018

Entuziasm la ora de sport

De Nicoleta Coșoreanu, fotografii de Sebastian Tătaru

După ce s-a lăsat de sport, o fostă voleibalistă a ajuns în cancelarie, unde încearcă să facă orele de sport cât mai atractive, ghidată și de ceea ce a învățat în cariera de sportiv profesionist.

17.10.2018

Agenta schimbării

De Anca Iosif, fotografii de Sebastian Tătaru

O învățătoare de la un liceu cu predare în germană luptă pentru un sistem de învățământ transparent și creează pentru colegii ei spații de discuții și întrebări.

08.10.2018

Alte articole

Laborator

Editorial. Școala Veche. Cât de luminat era Evul mediu

de Antonia Pup

O școală compusă din câteva săli în care nu încăpeau mai mult de 20 de elevi, în frumoasa Transilvanie. Prima școală românească este azi muzeu. Au trecut peste șapte veacuri de când primii elevi au început să învețe după cărți în română „cetitul, scrisul şi cântările bisericeşti”. Antonia Pup, studentă la Istorie și coordonatoare advocacy la Societatea Academică din România, a studiat documente din acea epocă și a reclădit o epocă nedrept catalogată ca „întunecată”. Despre prima instituție de învățământ românească, în a doua parte a seriei „Școala veche”.

18.05.2021
Clasă

Derdelușul și pârlitoarea

De Lavinia Braniște

Scriitoarea Lavinia Braniște, despre iernile când copiii mergeau la săniuș și adulții tăiau porcul.

26.12.2018
Laborator

Ce este deficitul de natură și cum îi afectează pe copii?

de Miruna Tîrcă

Deficitul de natură este un concept introdus de autorul Richard Louv în 2005, în cadrul unei cărți revoluționare numite „Last Child in the Woods: Saving Our Children from Nature-Deficit Disorder.” Termenul se referă la alienarea și îndepărtarea oamenilor de natură, în special a copiilor. 

 

 

21.05.2020
Editorial Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT
școala 9 Manifest Redacția
Legal Termeni și condiții Politica de cookies
Contact
Follow Us
© 2025 BRD Groupe Société Générale, toate drepturile rezervate.
Școala9 este un proiect susținut de BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE.
Editorial Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT
școala9 Manifest Redacția
Legal Termeni și condiții Politica de cookies
Contact

Follow Us

© 2025 BRD Groupe Société Générale, toate drepturile rezervate.
Școala 9 este un proiect susținut de BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE.

Folosim cookie-uri

Acest site web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului.

Personalizează
  • scoala9_cookie_consent

    1 an 1 lună 1 zi

    Folosit pentru a stoca preferințele de consimțământ ale utilizatorului pentru cookie-uri.

  • scoala9_session

    2 ore

    Folosit pentru a identifica sesiunea de navigare a utilizatorului.

  • XSRF-TOKEN

    2 ore

    Folosit pentru a proteja atât utilizatorul, cât și site-ul nostru împotriva atacurilor de tip cross-site request forgery.

Mai multe detalii