
Sunt studentă la Universitatea din București, la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. Sunt o persoană timidă, dar pasionată de tot ce înseamnă media și comunicare. Îmi place să observ, să ascult și să înțeleg lumea din jur, iar fiecare oportunitate este, pentru mine, o șansă de a evolua și un pas înainte în drumul meu profesional. Îmi place să lucrez în echipă, să contribui cu idei și să cresc alături de oameni pasionați.

Ministerul Educației a publicat rezultatele la probele scrise de la examenul de titularizare. Aproape jumătate dintre profesori au luat minimum 7, notă necesară promovării. Doar 20% au luat note sub 5. La proba de pe 13 iulie, din peste 31.000 de candidați înscriși s-au prezentat doar 86% și au ieșit din examen, fără să dea lucrările, alți 2.300. Adică 22% dintre candidați nu au mai susținut testarea, mulți invocând subiectele prea grele.
Am considerat întotdeauna că școala este acea instituție care trebuie să fie înaintea vremurilor, că profesorii sunt primii care descoperă noutățile și tendințele din domeniul lor ca să poată crea competențe adevărate pentru copiii din fața lor. M-au mirat mereu studiile care spuneau că profesorii sunt categoria cea mai rezistentă la învățare, și nu doar prin țara noastră – să nu perpetuăm mitul unicității noastre absolute.
Dacă învățarea e caracteristica definitorie a speciei noastre, predarea e cel mai important meșteșug. Dar ce înseamnă să predai bine?