A absolvit Facultatea de Jurnalism din Iași, iar mai apoi un master în Relații Publice și Publicitate. Din 2022 este reporter la „Ziarul de Iași”, unde urmărește îndeaproape tot ce ține de învățământul preuniversitar și de viața culturală a orașului. În anii petrecuți în presă a învățat că, dincolo de documentare, jurnalismul înseamnă să știi să asculți, să fii curios și să nu treci niciodată prea ușor peste o idee care, la prima vedere, poate părea banală.
În această săptămână, elevii de clasa a VI-a au susținut evaluarea națională. Urmează cei de clasa a IV-a și apoi cei de clasa a II-a. Nu vor primi note în catalog, nu se fac clasificări ale elevilor în urma rezultatelor, nu trebuie făcute ore de meditații înainte, cum se practică la clasa a VIII-a și la Bac. Rezultatele le primesc părinții și cadrele didactice care pot realiza apoi un plan individualizat de învățare. Profesorul Bogdan Cristescu, director în cadrul Centrului Național de Politici și Evaluare în Educație, adică instituția care a gândit și implementat aceste examene, a explicat pentru Școala 9 ce ar trebui să știe un copil la final de clasa a II-a, a IV-a și a VI-a și de ce sunt atât de importante aceste testări.
Premiul special CeRe „Un Stilou numit Putere” a fost oferit jurnalistelor Andreea Archip și Eli Driu pentru seria de materiale despre comunitatea din Tufanu cu Icoana, Argeș, care a luptat să aibă gimnaziu și grădiniță.
Sunt învățătoare la clasa a II-a, într-o școală din Gârcini, Brașov. Localitate cu una dintre cele mai compacte comunități cu origini rome din Europa. Clasa a doua am început-o cu alfabetul. Doar în 11 dintre familiile elevilor mei există telefon mobil. Chiar și pentru cei care au, este inutil uneori, fiindcă nu există semnal peste tot. Jumătate dintre părinți sunt analfabeți și nu au cum să își ajute copiii la învățarea lecțiilor, online sau offline, iar mulți alții nu se descurcă să-i sprijine nici la exerciții din abecedar.