Alte articole

Laborator

„O relație de încredere cu cineva din școală face diferența între un tânăr care învață și unul exmatriculat”

de Andreea Archip

Sunt copiii de azi prea răsfățați cu libertăți de tot felul? Ar trebui să fie impuse mai multe reguli și pedepse în școli? Psihologa cliniciană Beth Mosley crede că un echilibru între limite și căldură este de fapt cheia. Mai mult, copiii cu dificultăți de comportament au nevoie de relații sănătoase și de încredere cu adulții din viața lor, în familie, la școală, în societate. Prezentă în România pentru a-și lansa cartea „Familii fericite. Ghidul sănătății mintale a copilului tău”, medicul a acordat un interviu publicației Școala 9 despre generațiile de azi și și un scurt ghid de înțelegere a lor pentru părinți și profesori. 

22.05.2024
Laborator

Comunitatea locală din Timiș va participa la un festival de educație care promovează incluziunea

de Antonia Pup

Inspectoratul Școlar Județean Timiș și-a propus să organizeze la sfârșitul lunii un festival, TeamEdu, dedicat stării de bine a copilului și incluziunii, la care să ia parte și elevi cu dizabilități împreună cu profesorii lor. Evenimentul este prilej de întâlnire pentru întreaga comunitate locală, spune inspectorul Nadia Baloteanu, coordonatoarea lui, într-un interviu pentru Școala 9. 

06.05.2022
Clasă

Ce spun profesorii despre scoaterea notelor la muzică, desen și sport. „De ce nu la toate disciplinele care nu au evaluare națională la final de ciclu?”

de Andreea Archip

Ministrul Educației Sorin Cîmpeanu a propus ca antidot la „goana după note” să fie înlocuit sistemul de evaluare cu note prin „admis/respins”, în gimnaziu, la materiile muzică, desen și sport. Am întrebat trei profesori care predau aceste discipline cum văd ideea. „Admis/respins nu înseamnă că eliminăm evaluarea”, avertizează Antoaneta Luchian, profesoară de muzică în Iași.

21.06.2022