
Absolventă de psihologie la Babeș-Bolyai, specializată în Psihoterapia Familiei, pe dinamica relatiilor prin formarea complementară și consilier acreditat pentru dezvoltare personală. O puteți găsi și aici: https://psiholab.net/

Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Când au devenit prima dată părinți, în urmă cu mai puțin de doi ani, Maria și Robert Iacob, doi soți din Craiova, și-au dat seama că pot folosi tehnologia deopotrivă în avantajul copiilor și adulților, într-un context în care generațiile actuale de copii o consumă nativ. Au creat BeCOME, un joc online în care progresul personajelor depinde de rezolvarea unor puzzle-uri din viața reală, în diferite locații din oraș. Este un „medicament” practic pentru a crește motivația copiilor de a face lucruri și încrederea că sunt capabili, descrie Maria Iacob proiectul său și al soțului ei, care s-a aflat pe lista finaliștilor competiției „Innovators for children”, care susține start-up-urile din educație.
Cinci familii din Barcelona au convins sute de părinți și copii să meargă pe două roți la școală, oprind circulația pe anumite artere, o zi pe săptămână, scrie NPR. Fiindcă numărul lor a crescut rapid, poliția îi escortează, iar bulevardul pe care zburau zilnic 20.000 de mașini este vinerea rezervat bicicliștilor. O inițiativă asemănătoare de încurajare a mersului pe bicicletă există și la Iași. Însă în continuare, în cele mai poluate orașe din România, elevii sunt duși de părinți în mașina personală la școală. Alte orașe din țară au găsit soluția liniilor speciale de transport public pentru elevi.
Când testele internaționale au arătat nivelul analfabetismului științific și matematic în rândul elevilor germani, a urmat o reformă educațională făcută cu cap.