
Absolventă de psihologie la Babeș-Bolyai, specializată în Psihoterapia Familiei, pe dinamica relatiilor prin formarea complementară și consilier acreditat pentru dezvoltare personală. O puteți găsi și aici: https://psiholab.net/

Segregarea elevilor pe criterii etnice e interzisă în România de 15 ani, dar autoritățile încep abia acum să cuantifice oficial dacă politicile publice de combatere a acesteia au funcționat.
Mai bine de jumătate dintre români nu au citit nicio carte anul trecut, iar unul din trei nu a citit niciodată. În același timp, 97% dintre români folosesc un telefon mobil. De aici a pornit NABU, o aplicație mobilă gratuită cu cărți pentru copii, grupate pe niveluri de lectură - începător, mediu, avansat, expert. Astfel, părinții au nevoie doar de un smartphone, conexiune la internet și câteva minute în fiecare zi pentru a sprijini dezvoltarea literației copiilor lor.
Ce e comun și ce diferă în lecțiile despre Marea Unire pe care le învață elevii români și cei din Republica Moldova?