
A început să deseneze personaje cu părul colorat când nu și l-a mai vopsit pe al ei.

Sunt elevă în clasa a XII-a și mă pregătesc pentru Bac. În timp ce răsfoiam manualele și lista ce cuprinde operele de studiat – 18 la uman, 13 la real – am observat ceva care m-a deranjat profund: niciuna dintre aceste opere nu e scrisă de o femeie. M-am întrebat, de ce lipsesc vocile feminine din ceea ce ar trebui să fie o reflecție completă a literaturii române? M-am hotărât să nu mă mulțumesc doar cu întrebarea, ci să caut un răspuns. Așa a început cercetarea mea.
Alexandru Grad Grigoraș a fost elev în clasa a XII-a la Seminarul Teologic Ortodox „Sfântul Grigorie Teologul”, din Craiova, până în luna octombrie 2020, când a fost exmatriculat. I s-a retras binecuvântarea, condiție obligatorie pentru a putea fi seminarist, pe motivul că a acumulat absențe și că este indisciplinat. Băiatul spune însă că problemele cu conducerea seminarului au altă cauză: a cerut să facă școală online fiindcă este bolnav. A dat în judecată liceul și cere să fie reînmatriculat.
Esta vara lui 2018, sunt acasă ca să particip la lansarea volumului meu de teatru. Alături de mine sunt Cristina Modreanu și Nona Rapotan, cât și actorii Katia Pascariu, Rareș Florin Stoica și Ioana Predescu. După lansare, mă cinstesc cu o piesă de teatru pe un text total necunoscut mie: Gardenia de Elżbieta Chowaniec. Îmi place mult ce văd pe scenă și, pentru că îmi place așa de tare, când ajung înapoi în State și lucrez la programa unui curs nou de scriitură feminină, vreau să folosesc numai texte dramatice contemporane.