Editorial

Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT Școala cea mai 9 Biblioteca Școala9

Școala9

Manifest Redacția


Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT Școala cea mai 9 Biblioteca Școala9
Fotograf documentarist / Jurnalist freelance

Ioana Moldovan

Reportajele Ioanei au fost publicate de The New York Times, ESPN, Al Jazeera English, Huffington Post, BBC, Der Spiegel, Open Society Foundation, Libération, LensCulture, Radio France Internationale, Slate.fr, Decât O Revistă și Vice printre alții. În 2016, în cadrul Eddie Adams Workshop, a primit premiul The Bill Eppridge Memorial Award pentru excelență si adevăr în fotojurnalism. 

Rana caselor de copii e încă deschisă la 30 de ani după comunism

de Ana Maria Ciobanu, Fotografii de Ioana Moldovan

Tineri din sistemul de protecție a copilului comemorează pierderea colegilor și construiesc pentru viitor.

10.12.2019

Diferită pentru că ești bolnavă?

de Ana Maria Ciobanu, Fotografii de Ioana Moldovan

Cum și-a găsit Alexa vocea și curajul să facă față bullyingului colegilor de școală după ce a fost diagnosticată cu o boală cronică.

04.10.2019

Cea mai bună dovadă

de Elena Văduva, fotografii de Ioana Moldovan

O directoare dintr-un sat din Călărași lucrează cu un ONG național pentru a face din școală un loc primitor pentru cei mai vulnerabili copii.

22.04.2019

Școala din închisoare

De Elena Văduva, fotografii de Ioana Moldovan

E de-ajuns să mergi la școală ca să-ți schimbi viața?

17.03.2019

Alte articole

Clasă

Protest de curtea școlii

De Anca Iosif, fotografii de Maria Dimian

Ce se întâmplă când o elevă iese în față pentru colegii săi?

30.10.2018
Cancelarie

Personajul-fracție și societatea figurilor geometrice: Discuții despre dramatizarea educației științifice

de Adrian Manea

„Nu e loc în lume pentru matematică urâtă”, scrie Godfrey H. Hardy în eseul Apologia matematicianului (1940). Cu această convingere, abstractul și arta se împletesc inclusiv în educație. La fel de relevantă este observația și în 2025: ne-o spun împreună artiști, matematicieni, profesori și elevi, într-un schimb de idei ca într-un forum.

10.10.2025
Laborator

Cum îi afectează pe copii faptul că sunt numiți „vectori” sau transmițători ai COVID-19

de Medeea Stan. Foto: Dumitru Angelescu

Dezbateri despre rolul copiilor în transmiterea noului coronavirus au loc în toată lumea încă de la începutul pandemiei. În urma cercetărilor, am aflat că ei sunt mai puțin vulnerabili în fața COVID-19 decât adulții, dar pot să transmită virusul, așa că am început să-i numim „vectori”. Un cuvânt folosit frecvent pentru descrierea insectelor care transmit paraziți de la o gazdă la alta. În Irlanda, de pildă, a fost și limitat accesul copiilor în magazine din această cauză. Acest limbaj îi dezumanizează pe cei mici, pregătește terenul pentru discriminare și așază sănătatea adulților pe primul loc. 

24.11.2021
Șxoala9

Editorial

  • Clasă
  • Laborator
  • Cancelarie
  • REZOLVAT
  • Școala cea mai 9
  • Biblioteca Școala9

Școala9

  • Manifest
  • Redacția
  • Contact

Social

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • RSS

Legal

  • Termeni și condiții
  • Politica de cookies

© 2025 BRD Groupe Société Générale, toate drepturile rezervate.
Școala9 este un proiect susținut de BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE.

Folosim cookie-uri

Acest site web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului.

Personalizează
  • scoala9_cookie_consent

    1 an 1 lună 1 zi

    Folosit pentru a stoca preferințele de consimțământ ale utilizatorului pentru cookie-uri.

  • scoala9_session

    2 ore

    Folosit pentru a identifica sesiunea de navigare a utilizatorului.

  • XSRF-TOKEN

    2 ore

    Folosit pentru a proteja atât utilizatorul, cât și site-ul nostru împotriva atacurilor de tip cross-site request forgery.

Mai multe detalii