
Reportajele Ioanei au fost publicate de The New York Times, ESPN, Al Jazeera English, Huffington Post, BBC, Der Spiegel, Open Society Foundation, Libération, LensCulture, Radio France Internationale, Slate.fr, Decât O Revistă și Vice printre alții. În 2016, în cadrul Eddie Adams Workshop, a primit premiul The Bill Eppridge Memorial Award pentru excelență si adevăr în fotojurnalism.

Pandemia de COVID-19 continuă să adâncească problemele din sectorul educației. În Anglia, studenții nu mai pot și nu mai vor să plătească taxe la fel de mari, în Australia, cei care învață peste hotare vor să se întoarcă acasă, nemulțumiți de calitatea educației în vremea COVID. În India, un grup de fermieri care protestează împotriva guvernului și-au improvizat o școală pentru copiii dezavantajați. În ciuda închiderii școlilor, elevii singaporezi au avut cele mai bune rezultate la examene din ultimii 30 de ani. Peste Ocean, aflăm despre actrițe cunoscute care au încercat să-și bage fiicele la facultate prin mită.
Dacă școlile din România ar avea un singur schimb, profesorii ar putea rămâne la școală să colaboreze. Este ceea ce profesorul Constantin Lomaca, invitat la podcastul REZOLVAT, crede că este esențial. Am discutat în cadrul temei despre alfabetizare științifică și matematică despre cum lucrează împreună profesorii din alte țări cu rezultate, cum sunt Germania și Australia.
Traumele din copilărie pot juca un rol cheie în multe tulburări de sănătate mintală ulterioare, arată o analiză a publicației de știință The Conversation. Unu din 3 copii din Brazilia sunt expuși la traume înainte de a împlini vârsta de 11 ani, arată un studiu recent și parte dintre aceștia ajung să dezvolte ceea ce simplist intră în categoria „probleme de comportament”.