psihopedagog

Iulia Măndășescu

Profesor de Psihopedagogie Specială la Şcoala Gimnazială Specială pentru Surzi nr. 1 din Bucureşti, din anul 2010. A obținut titlul de profesor MERITO în 2018. Este formator acreditat, trainer în cadrul Finnish Teacher Training. Lucrează de peste 10 ani în învăţământul special spune despre această profesie că i se potriveste foarte bine. 

Alte articole

Laborator

„Copiii din ziua de azi”

de Dragoș C. Costache

Adolescence/Adolescență e o miniserie gândită să apese „butoanele” oricărui părinte. Însă dincolo de elementul de șoc și groază, ce rămâne în urmă e o poveste tristă dar puternică despre vină colectivă și generații care se îndepărtează într-un ritm din ce în ce mai rapid.

19.03.2025
Laborator

România educației selective

de Diana Certan

OP-ED. Elevii din medii vulnerabile nu cer pomeni sau privilegii. Cer șansa de a continua școala. Bursele sociale, de reziliență și tehnologice sunt printre singurele forme reale de sprijin pentru copiii care, în ciuda sărăciei, nu renunță. Reducerea acestor burse înseamnă să întoarcem spatele exact celor care muncesc cel mai mult pentru a rămâne în educație.

26.06.2025
Laborator

Tânără din Kosovo: „Noi am crescut cu muzică și filme americane. Trăim stilul de viață american, european, într-o țară postbelică”

de Antonia Pup

La începutul lunii august a acestui an, scandalul plăcuțelor de înmatriculare a încins din nou spiritele între Serbia și Kosovo, semn că tensiunile din regiunea Balcanilor de Vest sunt departe de a fi consumate. Pe fundalul lor, o generație de tineri speră, încă, la integrare europeană și vor să trăiască visul american. Krenare Buzhala studiază antropologie culturală și lucrează la proiecte educaționale pentru tineri în cadrul organizația Seed din Priștina, Kosovo. Școala 9 a stat de vorbă cu Krenare pentru a afla ce înseamnă să fii tânăr în Kosovo în acest an complicat, în care piesele pe tabla geopolitică par că se reașează.

23.09.2022