Liliana Romaniuc este profesor, trainer, reformator și expert în domeniul educației. Este fondatoarea a două școli private, una dintre ele școală Cambridge, a unui ONG, Asociația Română de Literație, profesor asociat la Universitatea Al. I. Cuza Iasi, fost inspector general de Iași, expert ARACIP și doctor în științele educației. Pasionată de învățare!
Discuțiile de reformă ale guvernului suedez vin în urma unei creșteri a procentului copiilor care au dificultăți de lectură, pe care ministerul a catalogat-o „o criză a cititului”, scrie publicația Brussels Signal. Elevii suedezi folosesc în mod obișnuit tabletele digitale la cursuri, de peste zece ani. Însă, guvernul conservator al lui Ulf Kristersson dorește acum ca școlile să readucă în școli și metodele tradiționale de predare.
Traumele din copilărie pot juca un rol cheie în multe tulburări de sănătate mintală ulterioare, arată o analiză a publicației de știință The Conversation. Unu din 3 copii din Brazilia sunt expuși la traume înainte de a împlini vârsta de 11 ani, arată un studiu recent și parte dintre aceștia ajung să dezvolte ceea ce simplist intră în categoria „probleme de comportament”.
Regizor american cu mână sigură și exprimare fluidă atât în registrul mainstream, cât și atunci când practică un cinema mai puțin accesibil, Gus Van Sant s-a preocupat mereu de adevărurile mai mari sau mai mici ale diferitelor categorii de marginali. În chip firesc, școlile nu lipsesc din decor.