
Când nu scriu cod, sunt pasionat de fotografie și vizual. Iubesc mersul pe două roți.

„Innovating to zero” (inovează cu zero costuri, trad.), este îndemnul lui Jonas Kjellberg, antreprenor, investitor, profesor la Standford University și Stockholm School of Economics către tinerii români. Într-un interviu pentru Școala 9, acesta a povestit cum a pus acest concept în practică atunci când a creat, alături de alți IT-iști și antreprenori, celebra aplicație Skype, care mai târziu a fost cumpărată de Microsoft cu 8,5 miliarde de dolari.
Cei doi profesori de Școala 9, Monica Halaszi și Horia Corcheș, scriu în această săptămână despre vocile din cancelarie, acele voci care îi cern pe profi de prestatorii de servicii, care îi aleg pe cei cărora le pasă de elevi de roboții veșnic preocupați de a-și termina de predat materia. O analiză din interior a tipologiilor de la catedră, văzută din culise, cu minte limpede și mai ales cu inimă de „profesor ales”.
Creațiile artistice ale elevilor din Peștera, Constanța, au fost digitizate și transformate în NFT-uri (non fungible token) și apoi vândute pe internet. Inițiatorul proiectului este profesorul de matematică Eduard Alin Grosu care s-a gândit că pe lângă tabla însmulțirii și geometrie, și tehnologia blockchain poate fi folosită în scop educațional și caritabil.