
E absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și face un master în producție audio-video. Capturează oameni prin obiectiv, lucrează la un site de muzică și scrie poezii.

Banii n-aduc fericirea, auzim adesea.
Dar o întrețin, vine (tot adesea) completarea.
Nu, articolul de astăzi nu are legătură cu banii, dar pleacă de la o parafrazare (educațională) a celebrei maxime cu care am încercat să vă captăm atenția: „Notele nu aduc fericirea.” Ne imaginăm doar posibilele completări (pe care tare am vrea să le și aflăm) și suntem convinși că ele nu sunt prea diverse.
Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Când au devenit prima dată părinți, în urmă cu mai puțin de doi ani, Maria și Robert Iacob, doi soți din Craiova, și-au dat seama că pot folosi tehnologia deopotrivă în avantajul copiilor și adulților, într-un context în care generațiile actuale de copii o consumă nativ. Au creat BeCOME, un joc online în care progresul personajelor depinde de rezolvarea unor puzzle-uri din viața reală, în diferite locații din oraș. Este un „medicament” practic pentru a crește motivația copiilor de a face lucruri și încrederea că sunt capabili, descrie Maria Iacob proiectul său și al soțului ei, care s-a aflat pe lista finaliștilor competiției „Innovators for children”, care susține start-up-urile din educație.
Ca facilitator educațional în județul Bacău, Alina Mirt, a trecut pragul multor școli de la țară. Lipsurile educației românești sunt trase după fiecare examene naționale, odată cu linia de demarcație trasă sub media 5. Există însă o nevoie și mai mare în școlile din toată țara: de toalete decente, cu hârtie igienică și săpun. Alina Mirt propune, în pragul organizării unei noi sesiuni de concursuri pentru directori, un ochi vigilent, la evaluarea celor care mai vor un mandat, și la cum arată băile din școala pe care au manageriat-o.