
E absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării și face un master în producție audio-video. Capturează oameni prin obiectiv, lucrează la un site de muzică și scrie poezii.

Noua lege a educație subliniază nevoia de integrare a copiilor cu cerințe educaționale speciale. Vine și cu măsuri. Unitățile de învățământ care îi înscriu primesc mai mulți bani de la buget, de pildă. Claudia Goga, profesoară în învățământul special cu 28 de ani de experiență, dintre care trei în școli din SUA, face o analiză cu privire la ce se întâmplă astăzi cu elevii cu CES și mai ales, ce nu se face după ce aceștia absolvă învățământul obligatoriu.
„Cel mai mare impact este atunci când profesorii lucrează împreună și discută despre impactul lor”, crede profesorul John Hattie. Autor al mai multor volume despre ce înseamnă o educație cu impact, cel mai cunoscut - „Învățarea vizibilă”, profesorul a rezumat, într-un interviu pentru Școala9, care sunt indicatorii la care un stat ar trebui să se uite dacă vrea o școală mai bună. Spoiler: nu este infrastructura. Și nici curriculumul.
Doi părinți au semnalat mai multor instituții un caz în care un elev a fost transferat de la Liceul „Ita Wegman” la Colegiul German „Goethe” înainte de primul semestru al clasei a IX-a, chiar dacă avea o notă mai mică decât ultimul admis, așa cum cere legea.
Ministrul Monica Anisie a făcut o derogare de medie, cu toate că un astfel de transfer este legal doar dacă elevul întrunește trei condiții: nu se poate deplasa din motive medicale și școala care acceptă transferul este cea mai apropiată de casă, dacă are media mai mare decât cea a ultimului admis și se respectă numărul maxim de elevi dintr-o clasă. Ultimele două reguli nu se aplică însă la elevul transferat.