Editorial

Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT Școala cea mai 9 Biblioteca Școala9

Școala9

Manifest Redacția


Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT Școala cea mai 9 Biblioteca Școala9
Colaborator

Ruxandra Pătrașcu-Maian

Idealistă în căutare, cu dor de teren, veșnic cu prea multe taburi și întrebări deschise.

Școala online: Cum îți adaptezi predarea și te conectezi la elevi

De Ruxandra Pătrașcu-Maian

O profesoară de limba română descrie cum perioada de distanțare socială poate inspira o reformă educațională.

11.04.2020

Copiii rămași acasă învață să devină adulți

De Ruxandra Pătrașcu-Maian, fotografii de Roxana Baciu

Tinerii dintr-un orășel din Vaslui, ai căror părinți au emigrat, descoperă că au nevoie de comunicare - și unii de alții.

06.02.2020

Sprijin pentru copiii rămași acasă

De Ruxandra Pătrașcu-Maian, fotografii de Roxana Baciu și Ruxandra Pătrașcu-Maian

Într-un oraș în care mulți părinți pleacă la muncă în străinătate, un proiect al unui ONG ajută copiii rămași acasă să se cunoască, să socializeze și să învețe.

05.02.2020

Alte articole

Cancelarie

Școala din închisoare

De Elena Văduva, fotografii de Ioana Moldovan

E de-ajuns să mergi la școală ca să-ți schimbi viața?

17.03.2019
Clasă

„Am intrat în clasă mai târziu și profesoara mi-a pus piedică”. Am întrebat elevii români dacă se simt respectați de profesori

de Raluca Cristea, Grafică: George Roșu

Copiii de azi nu mai au respect. Auzim asta des în ciocnirea veșnică dintre generații. Chiar așa să fie? Am pornit la drum să aflăm și i-am întrebat pe elevi și pe profesori dacă se simt respectați și ce înseamnă asta pentru ei. Respectul se simte în tonul vocii, în răbdare și în felul în care predă, ne-au răspuns. Pornim azi la drum cu primul episod despre respect.

12.08.2024
Cancelarie

„Când veți investi în profesori, veți vedea rezultate bune la PISA”. Interviu cu John Hattie, autorul cărții „Învățarea vizibilă”

de Andreea Archip

„Cel mai mare impact este atunci când profesorii lucrează împreună și discută despre impactul lor”, crede profesorul John Hattie. Autor al mai multor volume despre ce înseamnă o educație cu impact, cel mai cunoscut - „Învățarea vizibilă”, profesorul a rezumat, într-un interviu pentru Școala9, care sunt indicatorii la care un stat ar trebui să se uite dacă vrea o școală mai bună. Spoiler: nu este infrastructura. Și nici curriculumul. 

09.11.2024
Șxoala9

Editorial

  • Clasă
  • Laborator
  • Cancelarie
  • REZOLVAT
  • Școala cea mai 9
  • Biblioteca Școala9

Școala9

  • Manifest
  • Redacția
  • Contact

Social

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • RSS

Legal

  • Termeni și condiții
  • Politica de cookies

© 2025 BRD Groupe Société Générale, toate drepturile rezervate.
Școala9 este un proiect susținut de BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE.

Folosim cookie-uri

Acest site web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului.

Personalizează
  • scoala9_cookie_consent

    1 an 1 lună 1 zi

    Folosit pentru a stoca preferințele de consimțământ ale utilizatorului pentru cookie-uri.

  • scoala9_session

    2 ore

    Folosit pentru a identifica sesiunea de navigare a utilizatorului.

  • XSRF-TOKEN

    2 ore

    Folosit pentru a proteja atât utilizatorul, cât și site-ul nostru împotriva atacurilor de tip cross-site request forgery.

Mai multe detalii