
După ce a lucrat 14 ani în publicitate, Alex Zamfir a redescoperit bucuria poveștilor scrise odată cu lansarea blogului celmaibuntata.ro, unde povestește de regulă într-un mod haios și relaxat (crede el) despre aventurile și provocările vieții de părinte. În 2020 a lansat THE FUNNY BRAND, o serie de jocuri sub forma unor seturi de cartonașe pe diferite teme, jocuri menite să îi ajute pe părinți să îi “smulgă” pe copii din fața ecranelor pentru a se distra și conecta unii cu alții.

Copii de gimnaziu din Iași participă la ateliere de discurs public, arte sau inginerie la o școală alternativă organizată de o echipă de adolescenți.
Sabina, Matei, Natalia și Iulia contribuie la împlinirea visului unei asociații de a cumpăra o aeronavă medicală pentru a transporta copiii bolnavi la tratamente în străinătate. Și învață împreună lecția generozității. Cei patru vând brățări și luciuri de buze, gătesc cele mai bune rețete de paste sau fac salam de biscuiți: puțin câte puțin, pun câte un leu la pușculița ce trebuie să se umple cu 2 milioane de euro pentru ca asociația Blondie să cumpere un avion.
Ca profesor începător, uneori nu știi să răspunzi la toate întrebările elevilor sau ai probleme să-ți duci lecția până la capăt, când copiii sunt agitați. Cum rămâne o profesoară de 22 de ani motivată după astfel de zile?