După ce a lucrat 14 ani în publicitate, Alex Zamfir a redescoperit bucuria poveștilor scrise odată cu lansarea blogului celmaibuntata.ro, unde povestește de regulă într-un mod haios și relaxat (crede el) despre aventurile și provocările vieții de părinte. În 2020 a lansat THE FUNNY BRAND, o serie de jocuri sub forma unor seturi de cartonașe pe diferite teme, jocuri menite să îi ajute pe părinți să îi “smulgă” pe copii din fața ecranelor pentru a se distra și conecta unii cu alții.
Astăzi, când din ce în ce mai multe primării gâfâie de povara plății facturilor pentru utilități în școli, iar elevii se întreabă cu ce vor ajunge la școală, cred că este momentul potrivit să (re)aducem în discuție subiectul reorganizării administrative. Implicit, cred că este de datoria societății civile să facă presiune pe Guvernul României pentru un proces onest de deliberare.
În fiecare vineri din martie, Andreea Cristea, 18 ani, ne spune, pe capitole, o poveste mai mare despre ce înseamnă să fii licean. Aceasta e prima parte.
„Cel mai mare impact este atunci când profesorii lucrează împreună și discută despre impactul lor”, crede profesorul John Hattie. Autor al mai multor volume despre ce înseamnă o educație cu impact, cel mai cunoscut - „Învățarea vizibilă”, profesorul a rezumat, într-un interviu pentru Școala9, care sunt indicatorii la care un stat ar trebui să se uite dacă vrea o școală mai bună. Spoiler: nu este infrastructura. Și nici curriculumul.