Sunt lucrător de tineret. Visez să fac lumea un loc un pic mai bun pentru copii și tineri, pornind de la lucruri simple: hârtie igienică la toaletă, acces la joacă și la sport, profesori empatici dătători de aripi. Văd în fiecare copil un om cu potențial extraordinar și muncec să vadă asta și ceilalți.
Să contest sau să nu contest, aceasta e întrebarea.
Aceasta este întrebarea pe care, ca profesori, o primim în fiecare an. Motivele sunt diverse: unii elevi se autoevaluează și nota primită nu este în concordanță cu așteptările lor (fie de-a lungul timpului s-au autoevaluat în mod obiectiv, inclusiv la simulări, fie constată o răsturnare a ierarhiei, fie au fost convinși de experiențele prietenilor din alte generații să încerce „o contestație”).
Am prins unsprezece rockeri, i-am îmblânzit și i-am rugat să ne scrie în oracol. Sperăm ca răspunsurile lor să-ți stârnească o singură reacție: L.O.V.E. (Cum de unde? De la Luminile Orașului Veghează Etern, desigur!). Cine sunt ei? Adrian Despot - Vița de vie, Daniel Boiangiu - Cardinal, Dan Amariei - OCS, Marieta Manolache - Blue Velvet, Emil Luca - Aeon Blank, Răzvan Diaconu - Kryptonite Sparks, Ștefan Matei - Les Elephants Bizarres, Doru Trăscău - The Mono Jacks, Doru Pușcașu - Om la lună, Nick Făgădar - Luna Amară, Florin „Crivăț” Țibu - Bucovina.
Nu există nicio sală de clasă fără un conflict. Diferența o face modul în care e soluționat. Asta crede psihoterapeuta Gabriela Bărbulescu și a împărtășit câteva trucuri și cu profesorii care au participat la seminarul organizat de Asociația Valori în Educație (AVE) unde s-a discutat despre soluții și moduri în care profesorii îi pot ajuta pe elevi să se integreze în colectiv și să își schimbe comportamentul.