Sunt studentă la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, unde îmi cultiv pasiunea pentru scris și comunicare. Deși am început cu poezii, am reușit să mă adaptez rapid la scrierea de articole. Ceea ce mă motivează cel mai mult este să ascult oamenii și să le aflu poveștile, pe care le transpun apoi în cuvinte, oferindu-le astfel o voce prin intermediul scrisului meu.
Pentru mine, jurnalismul nu este doar o carieră, ci și o misiune de a reflecta realitatea prin prisma poveștilor autentice ale celor din jur.
În ultimul BAC PLANNER la matematică din acest an școlar, profesorul Ovidiu Bădescu trece prin recapitularea întregii materii de bacalaureat, prin rezolvarea tuturor subiectelor, problemă cu problemă. Și, bineînțeles, cu explicații video la fiecare.
Ministerul Educației a trimis corpul de control la Colegiul Național „Goethe” din Capitală pe 18 ianuarie, după ce un părinte a acuzat de bullying un cadru didactic față de un elev care a renunțat să mai meargă la meditații la el. Cazul, care pare izolat, dezvăluie însă colțurile întunecate ale unui fenomen parțial reglementat, care este estimat la sute de milioane de lei pe an. Zeno Daniel Șuștac, avocat și coordonator al grupului „Părinții elevilor din România”, explică implicațiile juridice și morale ale meditațiilor cu elevii de la clasă și de ce fenomenul nu ocolește nici liceele considerate de top.
Dacă îl întrebi pe un om sărac, fără loc de muncă și cu un sac de greutăți de unde crede că i se trag toate, sunt puține șanse să-ți răspundă că de la faptul că nu știe să citească prea bine. Dar experții au documentat asta științific și pot spune fără umbră de îndoială că este o cauză importantă. Charles Temple este unul dintre ei. Profesor doctor cu 40 de ani de experiență, îi învață pe dascălii din toată lumea cum să predea cititul și scrisul, inclusiv pe cei din România. Într-un interviu pentru Școala 9, Temple arată prin exemple clare ce este literația și de ce este atât de importantă.