Pasionată de lumea vizualului. Visează ca aparatul ei să surpindă oamenii și poveștile lor.
Autorul de benzi desenate Mihai I. Grăjdeanu a lansat în această lună, în cadrul unei conferințe online, primul volum din seria „Momente din istorie - Istoria comunismului în România. Începuturile”, un roman grafic interactiv, gândit pentru orele de istorie din școli și licee. La lansare au participat mai mulți profesori de istorie și zeci de elevi din București și din țară.
Cazul profesoarei din Botoșani care le-a spus elevilor ei că dacă se vaccinează „devin legumă” readuce în atenție o temă mai veche: ce au voie și ce nu au voie să spună profesorii în clasă? Am căutat în legislație și am discutat cu un expert în formarea profesorilor, un cadru didactic cu experiență și un sindicalist pentru a înțelege dacă opiniile personale ale profesorilor își pot face loc în cadrul orelor. „Au fost și cu acuzații de hărțuire sexuală care au scăpat basma curată”, spun cei care au studiat situații în care elevii s-au plâns de ceea ce le spun profesorii.
La cursurile de educație emoțională pe care le susține, profesoara și psihoterapeuta Alina Chiracu spune că a descoperit cadre didactice care abia acum își descoperă nevoile și vocea. „Problemele lor sunt legate de locul de muncă: neînțelegeri cu părinții sau cu copiii, nerecunoașterea meritelor lor, presiunea timpului”, explică profesoara într-un interviu pentru Școala 9.