Alte articole

if($j > 2) continue; ?>
Laborator

#fărăapărare, meningită și schimbări ale modificărilor

De Nicoleta Coșoreanu, ilustrație de Școala9

În fiecare după-amiază de vineri, un reporter Școala9 scrie despre cele mai importante informații cu care rămânem din știrile săptămânii în educație.

17.05.2019
if($j > 2) continue; ?>
Cancelarie

Editorial. Notele nu aduc fericirea. Sau poate o aduc unor profesori

de Monica Halaszi și Horia Corcheș

Banii n-aduc fericirea, auzim adesea.

Dar o întrețin, vine (tot adesea) completarea.

Nu, articolul de astăzi nu are legătură cu banii, dar pleacă de la o parafrazare (educațională) a celebrei maxime cu care am încercat să vă captăm atenția: „Notele nu aduc fericirea.” Ne imaginăm doar posibilele completări (pe care tare am vrea să le și aflăm) și suntem convinși că ele nu sunt prea diverse. 

01.02.2023
if($j > 2) continue; ?>
Clasă

Nota 10 ca obligaţie. Valențele psihologice ale fricii de eșec

de Alina Ciupercovici și Călin H. Bârleanu

Ca parte a reflexelor psihologice umane, amintirile neplăcute amprentează incomparabil mai puternic memoria decât cele care pot fi valorizate ca fiind pozitive. Amintirea primei note de 4, de pildă, întrece cu mult în cele mai multe cazuri felul în care şi-a păstrat prospeţimea în memorie prima notă de 10. Motivul pentru care se întâmplă aceasta este în raport cu mai mulţi factori, care ţin de familie, de mediu şi de aşteptări personale. Le discută pe rând psihologul Călin H. Bârleanu și psihoterapeutul Alina Ciupercovici. 

09.10.2021
Utilizăm cookie-uri și alte tehnologii similare necesare funcționării site-ului, analizării performanței, pentru a-ți oferi conținut personalizat după interese și preferințe, precum și pentru activitatea noastră de publicitate online. Detalii despre despre cookie-uri și gestionarea lor in Politica de Cookies
Accept toate cookie-urile