
Interesată de semiotică, de nevăzut, oameni, non-oameni, nonsens, coduri și sisteme.

A fost un an școlar cu multe schimbări, cu treceri de la online la offline, de la pandemie la normalitate, de la pace la amenințarea războiului la granița noastră. Un an cu anxietăți, dar și cu speranță. Autoritățile promit pentru anul viitor o nouă lege a educației, digitalizare, școli moderne. Elevii și-au promis astăzi că vor prețui amintirile ultimei zile de școală, cu toce aruncate în aer sub o ploaie de șampanie și iz de vacanță.
Mălina Flocea are o vastă experiență în lucrul cu copiii. În timp ce se pregătea pentru facultate a fost babysitter. A urmat cursurile Universității din Southampton, Anglia, și apoi a fost voluntar într-un centru pentru copiii din medii dezavantajate din Thailanda. S-a întors în țară, unde a intrat în Teach for Romania unde astăzi este coordonatoare de preșcolar și educatoare în training. Aceasta a explicat, pentru Școala 9, de ce este importantă grădinița pentru copii.
Cu ce mă ajută teoria lui Pitagora în viață? Am auzit poate întrebarea asta când eram elevi, poate ne-am pus-o dezamăgiți când nu găseam legătura între formulele de pe tablă și ceva practic din jurul nostru. Ce legătură există între această întrebare rostogolită generațional și faptul că peste o treime dintre elevii români sunt analfabeți numeric? Lansăm o nouă serie REZOLVAT, de data aceasta pe tema alfabetizării matematice și științifice.