Românii între 35-44 de ani, mulți dintre ei părinți, sunt cei mai fideli cititori ai Școala9. 68% dintre aceștia au studii superioare. În același timp, șase din zece români activi în spațiul digital sunt interesați de cele trei platforme susținute de BRD: Școala 9, Scena 9 și Mindcraft Stories. Patru din zece cititori ai acestor publicații au sub 25 de ani.
Vă amintiți de prima scrisoare adresată lui Moș Crăciun? Sau poate lui Moș Gerilă? Destinatarul este diferit în funcție de epoca în care ați copilărit, dar oricum, și unul și celălalt aveau aceleași calități: dărnicia și bunătatea. Vă mai amintiți versurile „Moș Crăciun/Gerilă, toți îmi spun/ Că ești darnic și ești bun.”? Lui, Moșului celui darnic și bun, îi scriam una dintre primele scrisori, cu evident caracter persuasiv, scopul fiind de a-l convinge că merităm să primim de la el lucrurile dorite: dulciuri, portocale, o mașinuță chinezească sau o păpușă de la „Arădeanca”, poate un pulover cu Mickey Mouse, un telefon, un joc Nintendo și/sau ce o mai fi fost la modă în vremea copilăriei noastre.
Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Alina Androne (30 de ani) este medic și „mamă de copii deștepți” care au forțat-o să găsească o soluție pentru a face activitățile zilnice distractive și nu un teren de luptă. Așa s-a născut Rutinel, un calendar interactiv al rutinei pentru copiii între 3 și 5 ani, care deja a ajuns în casele a 300 de familii. „Când nu-i crești cu frică, cum îi faci totuși să te asculte?”, s-a întrebat mama. Iar soluția ei a câștigat premiul cel mare la acceleratorul „Innovators for children”, care susține start-up-urile ce contribuie, prin inovația lor, la bunăstarea copiilor și adolescenților.