profesor universitar

Ioan Ianoș

Ioan Ianoș – profesor universitar emerit, geograf, director al Centrului Interdisciplinar de Cercetări Avansate asupra Dinamicii Teritoriale (CICADIT), Universitatea din București. Este autorul a circa 300 de lucrări, axate în principal pe dinamica urbană, dezvoltare regională și interacțiunea om-mediu. Este membru al unor comisii de specialitate ale Uniunii Internaționale de Geografie și membru în comitetele de redacție a trei reviste internaționale cotate ISI; Distinguished Scholar Award, primit din partea Asociației Geografilor Americani (Tampa -2014). A fost consilier la Comisia de învățământ a Camerei deputaților (2005-2006), președinte al Comisiei de Științe Exacte și Științe ale Naturii a ARACIS (2007-2015), membru al Consiliului de etica a cercetării (2007-2010) și al Consiliului de etică și management universitar (2017-2019), membru al Consiliului de Finanțare a învățământului superior (2015-2019), membru (1994-2010) și Președinte al Comisiei Științele Pământului din CNATDCU (2012-2016), membru al Consiliului ARACIS (2015 –prezent).

Alte articole

Laborator

Editorial. Cine își dă girul pentru noua lege a educației. Membrii comisiei decizionale din Senatul României

de Antonia Pup

Cine sunt membrii din comisia de Învățământ din Senat, cameră decizională? Antonia Pup analizează profilul a cinci dintre aceștia, care vor lua decizia finală pe noua lege a educației. Comisia este condusă de fostul ministru al Educației, Monica Anisie și are în componență mai mulți membri care au sau nu prea un CV care să-i recomande să fie acolo.

01.03.2021
Laborator

Părinți vs. Internet. Cum ne-am schimbat în ultimele luni

de Mara Wagner

Adolescenții petrec mult timp online. Fie că evadează în gaming de câte ori au ocazia și nu-i mai extragi de-acolo decât sub amenințarea că le tai netul, fie că petrec ore în șir pe TikTok, Instagram sau alte platforme aducătoare de likeuri, când îi vezi cu ochii țintă în câte un ecran de câte ori intri în camera lor, ca părinte, simți că o iei razna.

09.06.2020
Laborator

Copiii învață programare și încredere în sine în programul SuperCoders #11. Cum se face înscrierea în concurs

Redacția Școala9

Articol susținut de Fundația Orange. Alfabetizarea digitală a devenit o competență esențială aproape în orice profesie de astăzi, și pe această nevoie s-a modelat și a crescut programul SuperCoders, dezvoltat de Fundația Orange împreună cu Simplon România. Pe parcursul mai multor luni, copiii între 10 și 14 ani din rural sau urban învață să programeze în Scratch, dar și să aibă mai multă încredere și reziliență și apoi, cele mai bune 50 de proiecte au șansa să intre în Academia SuperCoders #11.  

06.11.2024