Este student la masterul de Natural Language Processing din cadrul Facultății de Matematică și Informatică a Universității din București, dar drumul lui s-a intersectat de multe ori cu jurnalismul. A scris pentru Libertatea, Decât o Revistă și Rock Monsters Romania. În timpul liber cântă la chitară, ascultă muzică şi învață germană.
Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Când au devenit prima dată părinți, în urmă cu mai puțin de doi ani, Maria și Robert Iacob, doi soți din Craiova, și-au dat seama că pot folosi tehnologia deopotrivă în avantajul copiilor și adulților, într-un context în care generațiile actuale de copii o consumă nativ. Au creat BeCOME, un joc online în care progresul personajelor depinde de rezolvarea unor puzzle-uri din viața reală, în diferite locații din oraș. Este un „medicament” practic pentru a crește motivația copiilor de a face lucruri și încrederea că sunt capabili, descrie Maria Iacob proiectul său și al soțului ei, care s-a aflat pe lista finaliștilor competiției „Innovators for children”, care susține start-up-urile din educație.
Joaca este un drept fundamental extrem de important pentru dezvoltarea copiilor. Jucăriile reprezintă niște instrumente-cheie în acest proces, pentru că au capacitatea de a stimula și de a pune bazele abilităților cognitive și motorii ale copiilor. În plus, îi pregătesc pe aceștia pentru viitoarea viață de adulți, îi învață să coopereze, să exploreze, să comunice, să negocieze și să împartă.
O carte care-i învață pe copii „cum să supraviețuiască la școală” a fost retrasă de pe piață după numai un an de la apariția ei în România, după ce zeci de părinți au criticat conținutul acesteia. Deși reprezentanții editurii au explicat că volumul „s-a bucurat de succes la nivel internațional” și este un pamflet, un psiholog și un sociolog spun că cei mici „nu fac diferența între ironie și concretul cuvintelor”.