
Radu Stochița este jurnalist freelancer și a scris despre tech, economie și lumea muncii pentru Hotnews, Libertatea, Jacobin, Nation, Al Jazeera. În paralel, face cercetare economică pentru Cartel ALFA. Radu a absolvit Bowdoin College, din SUA, și este Watson Fellow.

În 2013, NAPCAN (Asociația Națională pentru Prevenirea Abuzului și Neglijării Copilului din Australia) a lansat o campanie intitulată: „Children See, Children Do”, în traducere „Copiii văd, copiii fac”. Spotul campaniei durează 90 de secunde și prezintă copii care îi urmează sau îi însoțesc pe adulți, mimându-le comportamentul, preluându-le obiceiurile, mesajele, tonul vocii.
Ce se întâmplă când o elevă iese în față pentru colegii săi?
Innovators for children, programul dedicat dezvoltării și implementării soluțiilor tehnologice care îmbunătățesc viețile copiilor și tinerilor lansează o nouă ediție, iar înscrierile se pot face până pe 11 august. ONG-uri, startup-uri sau antreprenori sociali sunt invitați să se înscrie în program cu inițiative care să îmbunătățească viețile tinerilor prin soluții tehnologice. Câștigătorul programului va primi o finanțare de 5.000 de euro și va beneficia de o campanie de promovare.