Este arhitect și geograf urban. A creat Interrrobang Studio, prin care vrea să transforme datele plictisitoare în experiențe vizuale.
Corina Boțoroga, învățătoare Teach for Romania în comuna Căianu din Cluj, povestește despre metodele didactice pe care le folosește la clasă ca să-i ajute pe elevii ei să capete autonomie în învățare, să știe să se autoevalueze și să-și înțeleagă emoțiile. Învățătoarea a încropit și un Jurnal de școală pe rețelele sociale, unde publică activitățile sale cu elevii.
Știm că după o vacanță binemeritată, cu cozonac și salată de boef, este mai greu să reveniți la manualele școlare, exerciții și eseuri. Dar Bacul se apropie, așa că noi continuăm cu planurile de învățare pentru examene. Astăzi, profesoara Gabriela Nedelcu vă ajută să mai puneți câteva piese în puzzle-ul istoriei de Bac: Evul Mediu, Vlad Țepeș, Mircea cel Bătrân, autonomiile locale.
OP-ED. În România, multe decizii din educație - fie ele la nivel de clasă, școală, centre educaţionale sau minister - se iau pe bază de intuiție, tradiție sau soluții rapide când ne loveşte câte o criză. Ce s-ar întâmpla dacă ne-am baza deciziile pe cercetări validate științific, pe dovezi reale din clasă și din viața elevilor?