ALT-Școala. Cum ar fi dacă cei mici ar avea propriul spațiu online unde să facă primii pași în antreprenoriat, într-un mediu sigur și controlat? TeenpreneurSpace este prima platformă digitală exclusivă pentru copii între 10 și 18 ani, gândită ca un marketplace. Inițiativa a fost finalistă la acceleratorul Innovators for Children, ediția a 6-a, organizat de Impact Hub București, în parteneriat cu BRD.
Am fost profesor supraveghetor la unul dintre liceele bune din Cluj. La noi nu s-au anulat lucrări, nici nu au fost eliminați candidați, dar am avut și noi aceeași problemă cu scrisul pe fiecare lucrare a titlului testării: „examenul de bacalaureat”. După o săptămână obositoare ca profesor supraveghetor am rămas cu întrebarea: de ce nu e tipărit direct pe foaie titlul examenului și cum ar putea fi cu adevărat combătută frauda?
Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Alina Androne (30 de ani) este medic și „mamă de copii deștepți” care au forțat-o să găsească o soluție pentru a face activitățile zilnice distractive și nu un teren de luptă. Așa s-a născut Rutinel, un calendar interactiv al rutinei pentru copiii între 3 și 5 ani, care deja a ajuns în casele a 300 de familii. „Când nu-i crești cu frică, cum îi faci totuși să te asculte?”, s-a întrebat mama. Iar soluția ei a câștigat premiul cel mare la acceleratorul „Innovators for children”, care susține start-up-urile ce contribuie, prin inovația lor, la bunăstarea copiilor și adolescenților.