Mommy HAI, o aplicație-agregator pentru nevoile părinților

ALT-Școala. „Cum aleg grădinița pentru copilul meu?”, „restaurante child friendly” sau „spectacole pentru copii” sunt doar câteva dintre căutările zilnice în rolul de părinte. Mommy HAI (Has Amazing Ideas) îi ajută pe părinți să organizeze agenda copiilor lor: locații, activitǎți şi evenimente, magazine și furnizori de servicii, toate într-o singură aplicație gratuită. Ideea a ajuns în finala competiției Innovators for Children, realizată de Impact Hub București, în parteneriat cu BRD.

31.01.2025

de Școala9
Articolul face parte dintr-o serie realizată în cadrul campaniei ALT-Școala, printr-un parteneriat între Școala 9 și BRD Groupe Société Générale.

Când devii părinte, timpul devine cea mai prețioasă resursă. Dar ce-ar fi dacă ar exista o aplicație care să-ți ofere, într-un singur loc, toate recomandările de care ai nevoie pentru cel mic? Așa a luat naștere ideea unei mame care a transformat propriile provocări într-o soluție digitală inovatoare pentru părinți.

De la frustrare la inovație

„Mi-am dorit foarte tare să găsesc tot ce am nevoie ca părinte într-un singur loc, pentru că avem aplicații pentru orice. Acum folosim digitalizarea ca să salvăm timp, dar pentru părinți nu exista nicio aplicație care să le ușureze viața”, povestește Ştefana Rondak, fondatoarea start-up-ului Mommy HAI. Ea a identificat o nevoie importantă: un agregator de resurse utile pentru părinți.

Mommy HAI centralizează informații despre locații precum parcuri, muzee, restaurante cu locuri de joacă, grădinițe, școli, centre educaționale și clinici medicale, toate filtrate în funcție de proximitate și vârsta copiilor. În plus, utilizatorii pot rezerva direct servicii sau bilete pentru diverse activități.

„Am creat-o pe hârtie la început. A fost un proces venit din frustrarea acumulată, mi se părea că niciodată nu pot să țin pasul cu nimic. A durat câteva luni să creionez pe hârtie cum am văzut-o și apoi partea tehnică aș spune că și acum durează, adică și după 2 ani încă lucrăm. Cred că e un proces care nu o să se termine niciodată. În același timp în care tu vii cu noi funcționalități, totul evoluează și atunci trebuie de fiecare dată să fii cumva cu un pas înainte ca să fii ceea ce are nevoie utilizatorul. Dar e un proces complicat”, mărturisește fondatoarea.

Peste 21.000 de utilizatori activi

De la lansare, aplicația a atras peste 21.000 de părinți și a integrat peste 700 de parteneri care își actualizează informațiile în platformă. Cu o listă săptămânală de peste 300 de activități, aplicația le permite utilizatorilor să filtreze rapid evenimentele și locațiile pe baza intereselor și nevoilor lor.

„Cel mai des (părinții n.r.) folosesc calendarul zilnic de activități. Există o listă săptămânală de peste 300 de activități pe care ei le văd foarte ușor și rapid. Nu mai caută pe 100 de site-uri, pagini, grupuri și tot așa. Intră în aplicație și filtrează foarte ușor vârsta copiilor și interesele”, povestește fondatoarea.

Planuri de extindere

„Obiectivul este să ne extindem la nivel național, ulterior și internațional”, explică Ștefana.

Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor, echipa lucrează acum la un sistem de recomandări personalizate și o campanie prin care încurajează părinții să lase recenzii și feedback pentru locațiile și evenimentele vizitate.

Școala9

Redacția

Redacția Școala9

CUVINTE-CHEIE

innovators for children antreprenoriat educație Mommy HAI brd