
Pasionată de științe umaniste și arte, îmi place să scriu despre tot ce mă înconjoară. Am început să scriu încă din școala generală, iar în liceu am creat o revistă de tineret cu câțiva colegi. Activitatea cu cel mai mare impact a fost participarea la concursuri de dezbateri pentru liceeni. În timpul liber, fac voluntariat și descopăr cafenele.

„Studiul“ publicat, luni, de sindicatele din educație ale Federației „Spiru Haret“ despre percepția cadrelor didactice legată de vaccinarea împotriva COVID - 19 nu respectă regulile de bază ale unei cercetări sociologice. Așadar, rezultatul care arată că 56,3% nu vor să se vaccineze nu este reprezentativ pentru cei peste 200 de mii de profesori din România, explică sociologii Mircea Kivu și Cătălin Stoica. Mai mult, aceștia spun că modul în care a fost formulată întrebarea e posibil să le fi sugerat răspunsul respondenților.
O cerință pe marginea unui text scris de autorul Florin Lăzărescu, dată la simularea Evaluării Naționale în Bacău, a împărțit internetul în două. Tabăra ateilor a concluzionat că devenim fundamentaliști iar religioșii au găsit binevenită o astfel de inserție într-un examen. Nici unii, nici alții nu au citit însă textul, concluzionează profesoara Eleonora Fojică care analizează textul și falsa problemă a dezbaterii.
Cum pregătește Liga Studenților din Târgu Mureș 8 zile în care 130 de elevi să experimenteze viața de student.