
Îi este mai greu să scrie astea două rânduri despre el decât să deseneze o carte.

Un politician texan a întocmit o listă cu cărți care ar trebui să dispară din bibliotecile școlare fiindcă le produc elevilor „disconfort”. Cele 850 de cărți abordează în marea majoritate teme precum identitatea de gen și antirasismul. Printre ele sunt și cărți premiate. Ironia face ca unul dintre titluri să fie chiar „Anul în care au fost arse cărțile”, de Nancy Garden, care spune povestea unui profesor care încearcă să scoată din școală toate cărțile despre educație sexuală.
Pandemia de COVID-19 lasă în urmă un număr incredibil de mare de orfani. Trauma pierderii unui părinte este o rană ce nu se poate vindeca, ci doar cicatriza. Peste un milion și jumătate de copii au pierdut un părinte sau tutore din cauza infectării cu COVID 19, arată un studiu publicat recent de Elsevier Ltd, realizat în 21 de țări. Psihoterapeutul Carmen Buțerchi arată cât de importante sunt serviciile de suport în adresarea traumei morții unui părinte.
În șase puncte, profesorii de Școala 9 Monica Halaszi și Horia Corcheș au clasificat așteptările pe care le are societatea de la școală. De la cum să te comporți în public până la cele mai bune note la examene, majoritatea consideră că școală este responsabilă pentru tot ce eșuează ceilalți să facă. Dar ce ar trebui să fie școala de fapt?