Editorial

Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT Școala cea mai 9 Biblioteca Școala9

Școala9

Manifest Redacția


Clasă Laborator Cancelarie REZOLVAT Școala cea mai 9 Biblioteca Școala9
Reporter

Nicoleta Rădăcină

Reporter la început de drum, #peteren și social media. În timpul liber își schimbă culoarea la păr ca pe dresuri.

Copilul, oglinda părinților

de Nicoleta Rădăcină, ilustrații de Livia Coloji

O mamă povestește cum își crește fetița de 11 ani în spiritul valorilor feministe.

09.04.2019

În trafic, spre școală

de Nicoleta Rădăcină, ilustrații de Oana Barbonie

Aglomerație, blocaj, congestie. Este vina părinților care își duc copiii mici cu mașina la școală în fiecare dimineață?

26.03.2019

Valérie Cioloș-Villemin: adulți prezenți, copii prezenți

de Nicoleta Rădăcină, fotografii de Larisa Baltă

Ce rol joacă mindfulness-ul în înțelegerea emoțiilor și dezvoltarea mecanismelor de reziliență?

24.03.2019

Nu se uită nimeni strâmb

de Nicoleta Rădăcină, ilustrație de Tuan Nini

O mamă se luptă să accesibilizeze spațiile culturale pentru copiii cu dizabilități intelectuale care își petrec mare parte din viață în casă. 

13.03.2019

Cu insulina în ghiozdan

de Nicoleta Rădăcină, ilustrații de Cristina Barsony

Cei mai mulți părinți aleg școala pentru învățătoare și performanță școlară. Părintele unui copil cu diabet are alte alegeri de făcut. 

27.02.2019

Religia ca motor de gândire critică

de Nicoleta Rădăcină, ilustrații de Andreea Ilisăi

Cum poți preda dileme de etică aplicată la orele de religie.

24.02.2019

Alte articole

Clasă

26 de euro pe ora de muncă sau să merg la școală, dilema unor elevi din Arad. Ce funcționează de fapt în combaterea abandonului

de Alexandra Luca

„Aceasta este doar o soluție temporară”, este opinia unui director de școală din Arad, referindu-se la proiectele finanțate generos pentru abandonul școlar. Are elevi din familiile marilor oameni de afaceri din agricultură, dar și elevi de la orfelinat. „Când vin la școală, primul lucru pe care îl fac este să mă uit la mâinile lor”, mai spun profesorul care prin proiecte europene caută să-i țină în bănci pe elevii care îi eroizează pe tinerii care pleacă la muncă în străinătate. Ce funcționează de fapt, din experiența ultimilor ani? 

28.08.2023
Clasă

Toți elevii de gimnaziu dintr-o regiune a Italiei, cu sau fără deficiențe de auz, vor învăța la școală limbajul semnelor

de Adelina Mărăcine FOTO Shutterstock

Limbajul semnelor nu este doar un instrument pentru persoanele cu deficiențe de auz. Este o metodă prin care toți copiii își pot dezvolta abilitățile de comunicare, explică primul învățător italian care a început să predea limbajul semnelor, el însuși o persoană cu deficiențe de auz.

10.12.2022
Clasă

Spații sigure

Text și fotografii de Irina Tacu

Ce le învățăm pe fete despre locul lor în lume?

03.09.2018
mai vechi
Șxoala9

Editorial

  • Clasă
  • Laborator
  • Cancelarie
  • REZOLVAT
  • Școala cea mai 9
  • Biblioteca Școala9

Școala9

  • Manifest
  • Redacția
  • Contact

Social

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • RSS

Legal

  • Termeni și condiții
  • Politica de cookies

© 2025 BRD Groupe Société Générale, toate drepturile rezervate.
Școala9 este un proiect susținut de BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE.

Folosim cookie-uri

Acest site web folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului.

Personalizează
  • scoala9_cookie_consent

    1 an 1 lună 1 zi

    Folosit pentru a stoca preferințele de consimțământ ale utilizatorului pentru cookie-uri.

  • scoala9_session

    2 ore

    Folosit pentru a identifica sesiunea de navigare a utilizatorului.

  • XSRF-TOKEN

    2 ore

    Folosit pentru a proteja atât utilizatorul, cât și site-ul nostru împotriva atacurilor de tip cross-site request forgery.

Mai multe detalii