Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Când totu-n jur e smart, de ce n-ar fi și hainele, se întreabă Victoria Dănilă, mama unei fete de 10 ani care și-ar fi dorit să aibă parte de așa ceva când fiica ei era nou-născută. Victoria a născut prematur, astfel că fiica ei a trebuit să fie monitorizată permanent o perioadă. Asta a adus stres și îngrijorări, care ar fi putut fi evitate cu ajutorul proiectului pe care ea îl dezvoltă acum - Minodora, o colecție de haine care monitorizează temperatura corpului, respirația și ritmul cardiac pentru copiii între zero și șapte ani.
Recuperarea după o boală sau un accident durează mult și îi poate plictisi pe copii și adolescenți. Therarium este ideea de aplicație care combină inteligența artificială și medicina pentru a face acest proces plăcut, fără să-și piardă din eficiență. Inițiativa a fost finalistă la acceleratorul Innovators for Children, ediția a 6-a, organizat de Impact Hub București, în parteneriat cu BRD.
Șapte adolescenți ne-au scris regulile de conduită pe care și-ar dori să le respecte părinții lor pe Facebook și Instagram.