
Interesat de fotografie documentară din sfera socialului. Absolvent al Masteratului de Fotografie documentară și fotojurnalism la Universitatea de Artă din Londra, are o experiență de peste 20 de ani în fotojurnalism unde este interesat de subiecte din sfera socială și culturală.

Poveștile. Poveștile le plac în egală măsură celor mici și celor mari. Vindecă, educă, motivează. Ce e, în fond, altceva, întreaga istorie, întreaga lume, în existența ei diacronică, decât o narațiune? Nimic nu există în afara unei narațiuni, iar poveștile, în formele pe care le-a consacrat teoria literară, fie ca povestiri, basme, parabole sau legende, fie în altele, corelative, sunt narațiuni paideutice, ne învață cum să trăim, cum să alegem binele de rău, pe ce să punem preț și de ce să ne ferim.
Fizicianul și cercetătorul Cristian Presură s-a întâlnit luni, 13 martie, cu elevii mai multor clase de la Liceul Tehnologic Puiești, din Vaslui. Timp de o oră, liceenii i-au pus întrebări despre teleportare, existența extratereștrilor și despre legile fizicii care au inspirat filmul SF „Interstellar”. Profesoara lor de română Anca Coatu a vrut să știe și cum explică omul de știință versurile lui Mihai Eminescu din nuvela „Sărmanul Dionis” despre spațiu și timp. „Care-i faza cu știința” este o inițiativă a platformei Școala 9 care înlesnește întâlnirea dintre cercetători și liceenii din rural sau urbanul mic.
Lectura le influențează direct copiilor rezultatele școlare, îi ajută să-și dezvolte abilitățile cognitive, dar și empatia, arată mai multe studii. E nevoie, însă, de un minim efort din partea părinților: să le citească zilnic micuților câte o poveste. Pentru a încuraja „cititul împreună”, ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a decis ca pe 15 februarie să fie sărbătorită Ziua Națională a Lecturii și încurajează școlile din țară să organizeze activități ad-hoc.