Interesat de fotografie documentară din sfera socialului. Absolvent al Masteratului de Fotografie documentară și fotojurnalism la Universitatea de Artă din Londra, are o experiență de peste 20 de ani în fotojurnalism unde este interesat de subiecte din sfera socială și culturală.
OP-ED. Ce se mai vinde prin școlile românești? De la cursuri, abonamente, meditații până la excursii de lux în Dubai sau New York. Sky is the limit. Zeno Șuștac, scriitor și activist, scrie despre acest Temu educațional.
La cursurile de educație emoțională pe care le susține, profesoara și psihoterapeuta Alina Chiracu spune că a descoperit cadre didactice care abia acum își descoperă nevoile și vocea. „Problemele lor sunt legate de locul de muncă: neînțelegeri cu părinții sau cu copiii, nerecunoașterea meritelor lor, presiunea timpului”, explică profesoara într-un interviu pentru Școala 9.
O societate are nevoie de viitori adulți independenți sau obedienți? Religioși sau doar altruiști fără ca asta să aibă legătură cu vreo credință? Școala ar trebui să dezvolte apetența pentru muncă sau imaginația? 88 de țări, printre care și România, au fost chestionate cu privire la aceste valori, scrie Visual Capitalist. Rezultatul arată că fiecare țară are propriile concepții despre ce e mai important în viață.