Camelia Vețeleanu, economistă la bază, a înființat o grădiniță în care copiii sunt expuși la limba franceză de la un an și jumătate. De la 4 ani încep să învețe și engleză. Ideea este ca atunci când împlinesc șase ani, copiii să poată să comunice fluent în cele două limbi. Cu cât încep să învețe o limbă străină mai devreme, cu atât mai bine, arată studiile internaționale. Dar când devine prea târziu pentru un copil să ajungă la un nivel nativ?
Elisa este o adolescentă de etnie romă, în vârstă de 18 ani, din București, fostă membră a Boardului Copiilor, susținut de UNICEF. Elevă în clasa a XII-a, Elisa este pasionată de arte, voluntariat și activism, promovând incluziunea și protecția comunităților rome prin intermediul activităților pe care le desfășoară alături de diverse organizații pentru tineri. De Ziua Internațională a Romilor, publicăm scrisoarea acesteia în care explică ce înseamnă să fii elev rom în școala românească.
Dezvoltă-ți gândirea critică, caută-ți singur informațiile, pune întrebări. Sunt câteva dintre reflexele pe care încearcă să le dezvolte în jur Nicoleta Fotiade, fondatoarea Asociației Mediawise Society.