Laurenţiu Ungureanu face jurnalism din pasiune şi cu dorinţa de a schimba ceva pentru oameni. Din 2009, a fost reporter special la Adevărul, Digi24 şi Recorder. Astăzi este reporter la Libertatea. A scris două cărţi despre istoria recentă a României. Răspunde la ponturi şi sugestii: laurentiu.ungureanu@libertatea.ro.
Are școala românească nevoie să introducă în materii tematica egalității de gen? Da, răspund categoric Irina Ilisei și Alexandra Columban, două dintre autoarele manualului pentru profesori „Egalitatea de Gen: Predarea și Integrarea în Învățământul Preuniversitar”. Într-un interviu pentru Școala 9, acestea explică de ce cadrele didactice trebuie să-și adapteze stilul de predare astfel încât să le vorbească elevilor despre echitate, stereotipuri, discriminare și bullying în același timp în care le predau despre romane, lecții de istorie sau teoreme matematice.
Când școlile s-au închis din cauza coronavirusului, profesorii s-au mobilizat să-și țină elevii aproape.
Școala 9 prezintă patru cazuri în care directori cu concurs, apreciați de comunitatea școlară pentru realizările lor sau cărora nu le expiraseră contractul, au fost înlocuiți cu membri PNL, cu profesori sprijiniți de Monica Anisie ori cu profesori cu rezultate mai slabe la concursul de directori din 2016.