
A absolvit Psihologia la Universitatea București și s-a specializat în psihoterapie experiențială. Lucrează în proiecte de educație și cultură pentru tineri, cum sunt In a Relationship sau Ideo Ideis. Crede că oamenii fericiți trăiesc în prezent și că prezentul are loc pentru toți oamenii.

Până acum doi ani, Ionuț Stan ajuta romii care cerșeau pe stradă, în Franța, să se angajeze și să-și găsească o casă. A revenit acasă și, prin asociația Gipsy Eye pe care a fondat-o când era student, ajută copiii romi din satul ieșean Cozmești să nu abandoneze școala. Munca lui e cu atât mai grea cu cât nu luptă doar cu sărăcia, ci și cu discriminarea. „Toată lumea le spune: să fii rom înseamnă să fii hoț, să fii rău. Noi le spunem: rom înseamnă tradiție, înseamnă că ai o limbă a ta, că poți să faci orice în viață dacă muncești.” De Ziua Internațională a Romilor, sărbătorită anual pe 8 aprilie, vă prezentăm povestea unui luptător pentru drepturile lor.
Pentru Șerban Iosifescu, președintele Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar, Bacul este o barieră, nu o certificare a unor competențe.
Pentru a-i învăța pe copii să înțeleagă materia, dar și să folosească informația pe care o citesc, literația ar trebui să facă parte din fiecare oră de curs de la școală, cred profesorii și specialiștii în literație de la Teach for Romania. Am adunat de la profesori de chimie, istorie, engleză și română, în cadrul unui webinar de literație, câteva jocuri și niște tips&tricks pentru cadrele didactice și părinți pentru a-i ajuta pe elevi să-și dezvolte gândirea critică.