A terminat Jurnalism. A făcut parte din echipa fondatoare a revistei Marie Claire, pentru care a lucrat 12 ani. De-a lungul timpului, a scris, printre altele, pentru Beau Monde, Maxim, Men's Health, Business Magazin, Totul Despre Mame. De 18 ani, e mamă full time pentru Ioana, iar de 13 pentru Ilinca.
Campanie susținută de BRD Groupe Société Générale. Când au devenit prima dată părinți, în urmă cu mai puțin de doi ani, Maria și Robert Iacob, doi soți din Craiova, și-au dat seama că pot folosi tehnologia deopotrivă în avantajul copiilor și adulților, într-un context în care generațiile actuale de copii o consumă nativ. Au creat BeCOME, un joc online în care progresul personajelor depinde de rezolvarea unor puzzle-uri din viața reală, în diferite locații din oraș. Este un „medicament” practic pentru a crește motivația copiilor de a face lucruri și încrederea că sunt capabili, descrie Maria Iacob proiectul său și al soțului ei, care s-a aflat pe lista finaliștilor competiției „Innovators for children”, care susține start-up-urile din educație.
Campania „PĂI, ȘI EU?” lansată de In a Relationship cuprinde un set de cinci recomandări pentru discuțiile între profesori și elevi despre vaccinare. Psihoterapeuta Silvia Guță își dorește astfel să ajute cadrele didactice, părinții și elevii să înțeleagă mai bine cum arată o atitudine responsabilă, respectuoasă și corectă față de celălalt, indiferent de opțiunea personală cu privire la vaccinare.
La 4 ani am vrut să fiu primăriță și la 5 actriță. Ha! Niciodată nu m-am putut hotărî de ce vreau să fac, că tare mult îmi place totul. Și-s și curioasă. Așa am ajuns să vreau în Franța la facultate, să studiez o dublă licență în Filosofie și Științe Politice. La Sorbona.