
A terminat Jurnalism. A făcut parte din echipa fondatoare a revistei Marie Claire, pentru care a lucrat 12 ani. De-a lungul timpului, a scris, printre altele, pentru Beau Monde, Maxim, Men's Health, Business Magazin, Totul Despre Mame. De 18 ani, e mamă full time pentru Ioana, iar de 13 pentru Ilinca.

În 2013, NAPCAN (Asociația Națională pentru Prevenirea Abuzului și Neglijării Copilului din Australia) a lansat o campanie intitulată: „Children See, Children Do”, în traducere „Copiii văd, copiii fac”. Spotul campaniei durează 90 de secunde și prezintă copii care îi urmează sau îi însoțesc pe adulți, mimându-le comportamentul, preluându-le obiceiurile, mesajele, tonul vocii.
Viorica Mihăescu știe când să le vorbească elevilor la ora de română despre Ion, când să le corecteze greșelile gramaticale și cum să-i asculte.
OP-ED. Predau în SUA și am picat un student care n-a venit și n-a participat la cursuri. Șefii mei au decis să-l treacă peste capul meu. Ce lecție primește tânărul de aici?