
Absolventă de Jurnalism la FJSC din iunie 2024, actuală masterandă la aceeași facultate, specializare Jurnalism Tematic. Iubesc cărțile, în special cele romance și mai ales pe Taylor Swift și Freddie Mercury. Visez să am o carieră în jurnalism narativ pentru că eu cred că orice om merită să își spună povestea și să îi fie auzită vocea.

În satele depopulate ale României, școlile închise au devenit semnul decăderii comunităților.
Profesorul Constantin Lomaca, șeful Departamentului de Științe de la Franconian Internațional School din Erlangen, Germania, a făcut cronica noii cărți a lui John Hattie „Învățarea vizibilă: Continuarea” („Visible Learning: The Sequel”). Concluziile autorului volumului, bazate pe studii amănunțite, arată care sunt elementele ce îmbunătățesc rezultatele elevilor și sunt extrase pe capitole de către profesorul Lomaca.
Doi părinți de la creșa „Sfântul Andrei” din Sectorul 5 al Capitalei acuză mai multe probleme după ce instituția a fost preluată de inspectoratul școlar, subordonat Ministerului Educației (ME). Aceștia spun că au început să primească liste cu diverse cumpărături, de la șervețele la detergenți, iar personalul s-a înjumătățit. Îngrijitoarele susțin că au fost mutate inițial la o altă creșă din sector care nu era încă deschisă și că salariul le-a scăzut cu aproape o treime. Conducerea instituției și inspectoratul școlar neagă acuzațiile. ME a preluat 199 de creșe anterior gestionate de primării.