alumnă Teach for Romania

Nastasia Alexandru

Este alumnă Teach for Romania, făcând parte din a cincea generație susținută de organizație.
Din 2023, în cadrul departamentului de susținere a profesorilor, dezvoltă programul de formare a competențelor socio-emoționale la elevi și a fost formator în cadrul proiectului „Caravana literației”, două intervenții strategice ale Teach for Romania.
„Caravana literației” – un proiect ambițios de literație, implementat cu sprijinul Pepco Romania cu scopul de a oferi copiilor acces la resurse educaționale de calitate, pentru a ne asigura că toți copiii din școală au o fundație solidă de literație, cât și să stimulăm pasiunea pentru lectură, construind astfel o bază solidă pentru dezvoltarea lor pe termen lung.

Alte articole

Clasă

Editorial. Protestul unor adolescenți împotriva abuzurilor sexuale în școli m-a făcut să realizez cât de ignorantă era generația mea. Cât de ignorantă eram eu

de Diana Meseșan. Foto: Dumitru Angelescu

„Ascultă-mă și când îți cer ajutorul, nu doar din lecția de zi”, era scris pe o pancartă ținută de o adolescentă la un protest desfășurat în fața Inspectoratului Şcolar din București. Curajul acestor tineri m-a făcut să mă gândesc la cât de obișnuită cu abuzurile era generația mea. Dar lucrurile se schimbă. 

09.06.2022
Clasă

Ce a pățit o profesoara din Rusia care a spus: „Poți avea opinii diferite despre un film sau o carte. Dar cum să avem opinii diferite despre moartea oamenilor?”

de Adelina Mărăcine FOTO Shutterstock /Novaya Gazeta

Tatyana Novikova e profesoară de lingvistică în Belgorod, chiar la graniță cu Ucraina. După ce a fost pedepsită de justiție pentru ceea ce a spus contra războiului, spune că „am rămas fără niciun prieten”. Dar ce a spus?

08.08.2022
Cancelarie

Editorial. Despre oglinda care suntem

de Monica Halaszi și Horia Corcheș

În 2013, NAPCAN (Asociația Națională pentru Prevenirea Abuzului și Neglijării Copilului din Australia) a lansat o campanie intitulată: „Children See, Children Do”, în traducere „Copiii văd, copiii fac”. Spotul campaniei durează 90 de secunde și prezintă copii care îi urmează sau îi însoțesc pe adulți, mimându-le comportamentul, preluându-le obiceiurile, mesajele, tonul vocii. 

21.11.2023